Zo deel je jouw vakantiewoning via Facebook en Instagram
Social media kan een handig instrument zijn om je vakantiewoning te promoten. De searchbar van Facebook is na google een van de meest gebruikte zoekvelden dat het internet rijk is. Niet alleen personen of interesses worden hier weergegeven, maar ook locaties zijn hier te vinden.
Facebook biedt iedereen de mogelijkheid een locatie aan te maken. Een nieuwe locatie kan je aanmaken wanneer je een nieuwe foto toevoegt. Dit kan perfect uitkomen voor jouw Airbnb-woning.
Een goede titel en unieke beschrijving
Bij het aanmaken van een locatie is het belangrijk om goed na te denken over de titel en beschrijving van jouw point of interest. “New Cosy Apartment Amsterdam downtown (2 persons)” zal dus goed werken. Vermeld vervolgens de Unique Selling points zodat dit er direct uitspringt. Voila. Een Facebook locatie is aangemaakt.
Gebruik de link en kopieer deze ook via je airbnb-listing zodat potentiële gasten zich kunnen inchecken in jouw nieuwe aangemaakte locatie.
Omdat Instagram onlangs overgenomen is door Facebook wordt de locatie eveneens zichtbaar via Instagram zodat je ook via deze foto-app kan inchecken.
Beheer vakantiewoning uitbesteden
Wil je als airbnb-host dat jouw vakantiewoning goed wordt gevonden? Het beheer kan je ook volledig aan ons overlaten zodat je hier geen zorgen over hoeft te maken.